game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب
game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب

مرد عنکبوتی2018

مرد عنکبوتی2018



 برت فیپس مارس 12، 2018 2:17

مرد عنکبوتی PS4 توسط Insomniac Games، تیم پشت مقاومت، Sly Cooper و Ratchet و Clank سری توسعه یافته است.

 توسعه دهنده Spider-Man تایید کرده است PS4 در سال جاری عرضه خواهد شد و همچنین از قدرت اضافی PS4 Pro بهره خواهد برد. امیدوارم در سال 2013 E3 خیلی بیشتر از آن ببینیم.

نظرات قابل اعتماد تا کنون آخرین اخبار مربوط به Spider-Man PS4 را گرد هم آورده است و ما به روز رسانی این صفحه را به عنوان اطلاعات جدید تولید می کنیم، پس مطمئن شوید که شما آن را نشانه گذاری کنید!



تاریخ انتشار Spider-Man PS4



مرد عنکبوتی در حال حاضر برای یک تاریخ انتشار به 2018 اختصاص داده شده به طور انحصاری برای PS4 است. Insomniac Games هنوز مشخص نشده است.

شایعات اخیر حاکی از آن است که وب سایت در پایان سال به زندگی ما تبدیل می شود و این عنوان را به عنوان رقیب Red Dead Redemption 2 یا Battlefield 5 رقابت می کند.





مرد عنکبوتی PS4 Trailers - چگونه آن را نگاه کنید؟



E3 یک تریلر جدید گیم پلی جدید 9 دقیقه ای را به نمایش گذاشت که ما را به پیش نمایش از بازی های مبارزه، خفا و گیم پلی وب تبدیل کرد. این یک کلیپ بسیار جذاب است که کار بسیار خوبی از نمایش انواع مختلف مکانیک که ما می توانیم به دست آوردن با راه اندازی آمده است.

علاوه بر این، Miles Morales، (مرد عنکبوتی در حال حاضر در کمیک) است که در انتهای کلیپ نشان داده می شود. آیا این بدان معناست که او در واقع Spidey در بازی است؟ اینجا تریلر است

آیا مرد عنکبوتی PS4 مربوط به فیلم مرد عنکبوتی است؟



این یک بازی مستقل است که مربوط به گذشته مرد عنکبوتی، مرد عنکبوتی نهایی یا فیلمهای شگفت انگیز مرد عنکبوتی است. این بدان معناست که داستان منحصر به فرد خود را نشان می دهد و رویدادهای آن را منعکس نمی کند



بازی مرد عنکبوتی PS4 - چگونه آن را نگاه کنیم؟



مرد عنکبوتی یک بازی معرفت شناخته شده در جهان است که در آن شما به عنوان ابرقهرمان محله دوستانه همه افراد بازی می کنید. شما می توانید با کشیدن در امتداد آسمان خراش ها و حومه های کوچکتر، از طریق پا و یا در هوای شهر منهتن کاوش کنید. شخصیت هایی چون پیتر پارکر، مایلز مورالس و مری جین در تریلرهای اخیر تأیید شده اند و نشان می دهد که Insomniac Games توجه زیادی به روایت می دهد.

مبارزه با محیط زیست، پارکور و پنهانی، عناصر اصلی گیم پلی با توانایی هایی هستند که می توانید در حین پیشرفت آن ها را باز کنید و ارتقا دهید. ما بسیاری از اکتشاف بازی را دیده ایم اما شهر خود را کاملا عظیم می داند. امیدوارم سطح محتوای متناسب با دامنه جهان مرد عنکبوتی باشد.


ترینر رسمی باز









نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.