game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب
game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب

اخرین اخبارgod of war


 God of War جدید تاریخ انتشار 20 آوریل: در اینجا تمام اطلاعات ما در بازی وجود داردجدید خدای جنگ سونی برای PS4 به ارمغان می آورد حق رای دادن به جهان اساطیر اسراییلی.....................

 God of War جدید تاریخ انتشار 20 آوریل: در اینجا تمام اطلاعات ما در بازی وجود داردجدید خدای جنگ سونی برای PS4 به ارمغان می آورد حق رای دادن به جهان اساطیر اسراییلی
، در حال حرکت از دوران یونان از اقساط قبلی در سری. بازی های بعدی در این مجموعه می تواند
 در دوره های مصری و میانه و دیگران، کارگردان کوری بارلگ می گویدبارلوگ در آخرین شماره بازی Informer گفت: "بازی های یونان دوره یونانی خداوند جنگ بود.
" "حرکت بعدی، سیستم اعتقادی اساطیری بعدی که با آن ارتباط برقرار می کند، دوران نادرست
خداوند جنگ است، اما ما ممکن است به دوران مصری و دوران مایا و غیره برسیم."با توجه به اینکه God of War 2018 هنوز رتبهدهی نشده است، نباید منتظر شنیدن جزئیات
رسمی در مورد بازی بعدی - اگر آن وجود دارد - برای مدتی است. رئیس سونی سانتو مونیکا،
شانون استودیلیز، افزود که بحث جدی در مورد سونی در مورد این بود که آیا سری خدای جنگ
نیاز به زمان بیشتری برای استراحت به دنبال خدای جنگ تحت الحمایه یعنی ارتداد دارد.دانش آموز گفت: "بسیاری از مردم در سراسر سازمان می خواستند [خدا جنگ] به خواب
و استراحت بپردازند. بارلوگ گفت که نبرد خشن برای خدای جنگ جدید بود. "حتی مقدماتی
که من دادم این بود که" شما واقعا باید متقاعد شوید که باید یکی دیگر را انجام دهیم ".

بارلوگ می گوید که خداوند جنگ به عنوان یک حق رای باید بزرگتر از آنچه در حال حاضر
است، افزایش یابد تا به سطح Uncharted یا Assassin's Creed زمانی که به محبوبیت
می رسد. بارلوگ می گوید: "برای من، این مهم بود، چون واقعا فکر می کردم که مخاطبان
بسیار بزرگتر نیاز دارند،" می گوید: "من می خواهم این را به بسیاری از مردم برسانم؛ من
می خواهم این را در سطح Uncharteds و Creeds Assassin بگذارم. ما می خواهیم
 این زمان بزرگترین حق رای دادن را افزایش دهیم. "همچنین در مصاحبه، Studstill در مورد اینکه چگونه سری خدا از جنگ شروع به افتادن
 نقشه کرد، صحبت کرد، به این ترتیب تیم به یک بازی جدید به عنوان راهی برای تقویت حق رای تبدیل شد.

Studstill گفت: "آنچه برای من آشکار شد این بود که ما در حال تماشای این حق رای دادن بودیم.
"این پیرمرد بود. داستان با کراتوس بودن بدبختی هاردکور - من فکر می کنم مردم شروع به گفتن،"
چه چیزی بعد؟ "من احساس کردم، برای بازتولید، ما واقعا نیاز به بسیاری از چیزهای دیگر را در اطراف."

داستان کامل بازی Informer به طور باورنکردنی در عمق و دقیق است و جنبه های دیگر بازی را شامل
می شود که شامل داستان و سلاح های جدید است. شما می توانید نحوه خرید این مسئله را بیابید. در اخبار دیگر
، ما به تازگی متوجه شدیم که کمپین به مدت 35 ساعت برای تکمیل آن، شما را تحمل خواهد کرد. در حال حاضر برنامه ریزی شده برای انتشار در سال 2018 است. آخرین تریلر بازی در هفته پاریس بازی منتشر شد،

 و نشان می دهد برخی از مبارزه پدر و پسر


ترینر بازی





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.