game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب
game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب

the Crew 2: تاریخ انتشار، دستاورد پیش نمایش، اخبار و موارد دیگر


 خدمه 2 اینجاست و کاملا خفاش است.


 

یوبی سافت پس از پذیرش مخلوطی برای اولین مسابقه ی مسابقه، هر نوع وسیله نقلیه موتوری را که می توانید در مورد آن فکر کنید، پرتاب کرد، یک عنوان جدید برای راه اندازی «اوایل 2018» در Xbox One، PlayStation 4 و PC.


این بازی در جهان 2000 مایل مربع بر اساس ایالات متحده، Motornation نامیده می شود. وسایل نقلیه عبارتند از - اما نه محدود به - اتومبیل، dirtbikes، هواپیماهای بدون سرنشین، قایق های جت، قایق های فایتر و ذهن 4 × 4 buggies. این کاملا بتنی است و نه چیزی که ما از یک بازی که قبلا فقط بر روی وسایل نقلیه جاده ای متمرکز بودیم انتظار داشتیم. محیط ها شامل شهر نیویورک، رودخانه می سی سی پی و گراند کانیون می شوند.


تاریخ انتشار خدمه 2


Ubisoft اعلام کرده است که خدمه 2 در نیمه دوم سال مالی خود برای PS4، Xbox One و PC قرار می گیرد که عنوان آن بین آوریل و سپتمبر 2018 است.


گیم پلی خدمه 2 - برداشت های دست راست


نظر من The Crew 2 از زمان E3 2017 تریلر آشکار نشده است. تعداد زیادی از وسایل نقلیه، محیط های متنوع و محتوا بسیار زیادی وجود دارد که تاکنون دیده نشده است.

هرچند هنوز هنوز کاملا درک نمی کنم که چطور همه چیز در کنار آن قرار دارد. من مسابقه زنده ای را که در تریلر بازی گیم پلی در بالا نشان داده شده انجام دادم، اما هیچ اشاره ای به آنچه در جریان بود یا چطور من واقعا توانستم مسابقه را در دست بگیرم. من شروع به رانندگی پورشه 911 کردم، سپس در یک هواپیمای شیرین کاری ظاهر شدم و در قایق به پایان رسید. من نمی دانم این سه نفر چه ارتباطی دارند یا اینکه آیا اعمال من در بخش قبلی مسابقه مربوط به آینده بود.




کل خلقت دنیای اولیه که باعث می شود شما از رویداد به رویداد بسیار خشن باشد، در واقع. آیا در ذهن من اتفاق می افتد یا فقط یک اثر هنری خوب است؟ در هر صورت، این بصری خیره کننده است.

دستکاری احساس خوبی بود ماشین به خوبی به آن رانندگی می کرد، هواپیما احساس وزن کرد اما سریع. قایق موتوری بسیار ریز بود، اما من به چالش کشیدن هر یک از قایق سواری هیجان انگیز در یک بازی ویدئویی احساس می کنم. این دوره ها به طور مساوی مضحک هستند، پورشه من به زودی با پرش های عظیم روی پشت بام نیویورک به هوا می رسد، که قطعا جای تعجب بود. من کمی نگران بودم که این مسابقه خیابانی قانونی مجاز هنوز به عابر پیاده اجازه رفتن به مسیر را داد. اگر پدیده ها به طور کامل از طریق توانمندی ها نتوانستند، من تا حد زیادی به خط پایان نزدیک می شدم.



پس از آن تجربه، من به Street Racing HQ منتقل شدم که در لس آنجلس است. آنجا، من به یک شخص که قول داده بود به من کمک کند صعود از صفوف، و حتی به من یک ماشین به من معرفی شد. چقدر سخاوتمندانه او در مورد وجود یک بلوک به نام تیو، که ظاهرا در مسابقه بسیار خوب است، به من اطلاع داد، و آن را "همه چیز شما را" به منظور ضرب و شتم او را.



علاوه بر مسابقات خیابانی، نیز آزادانه، مسابقات حرفه ای و فرودگاه های خارج از جاده وجود دارد، در میان دیگران. این بازی در سرتاسر ایالات متحده آمریکا پخش می شود، هر کدام از شهرهای برجسته - از جمله میامی، LA و NYC - همه ترکیبات یکدیگر بدون هیچ گونه صفحه نمایش بارگیری. هر رشته ای احتمالا قصه داستان مشابهی دارد؛ ضرب و شتم بهترین مسابقه برای تبدیل شدن به بهترین خودتان.

در هر دسته، رویدادها را برای کسب Cred کامل کنید، که می تواند برای باز کردن اتومبیل و ارتقا استفاده شود. این در مورد همه این است که در حال حاضر وجود دارد. فرض میکنم به زودی، با توجه به سازمان سایهدار زنده، اعلام میکنیم ویژگیهای بیشتر، و اینکه چگونه همه ما میتوانیم بهترین مسابقات در ایالات باشد.



پس از معرفی مختصر به این کمپین، من به رومینگ رایگان رفتم. اینجا همه چیز فوق العاده عجیب است. شما می توانید به هر نقطهای بر روی نقشه سفر کنید و در یک وسیله نقلیه زمینی بسازید. و پس از آن شما می توانید بلافاصله به یک هواپیما تبدیل، که به طرز معجزه آسایی در خیابان واقع در مکان دقیق که در آن ماشین شما بود. از بین بردن، و شاید شما به یک قایق تبدیل می شوید. من فقط آن را انجام دادم و در قایق سواری هودسون هزار پا افتادم که کم کم جالب بود.

در یک دنیای چند نفره آنلاین، این نوع از چیزها احتمالا بسیار سرگرم کننده است. در یک تظاهرات آنلاین، این فقط کمی ناراحت کننده است.

 

ترینری زیبا از گیم پلی بازی





همانطور که ممکن است بتوانید ماهیت پراکندهی اولین گزاره های من را به من بگویید، من واقعا فتنه انگیز نیستم که چگونه خدمه 2 در کنار هم قرار می گیرد. اوایل سال 2018 تاریخ انتشار است، بنابراین امیدواریم اطلاعات کمی در آینده نزدیک باشد.



نویسنده سامان نصرتی


منتشر شده از وبلاگ game2world

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.