game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب
game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب

بالا خره بازی فارکرای5 انتشار شود

 

 

اگر شما هر یک از ورودی های شماره اخیر را در حق رای آزاد جهان یوبی سافت مونترال بازی کرده اید، بسیاری از DNA Far Cry 5 به درستی از آن مطلع خواهند شد. شما از خفا و جنگ تمام عیار برای شکستن یک ارتش ظاهرا بی پایان از متعصب های ستیزه جو استفاده می کنید؛ شما به یک رشد اقتصادی در خانه کمک می کنید. مقاومت به آرامی خانه خود را از فرقه متخلف تقدیم می کند؛ بعد از آن مأموریت های بی شماری را برای کسب پول اضافی کامل، در حالی که با استفاده از یک گاراژ پر از وسایل نقلیه برای رسیدن از آتش افروزی A به firefight B. تا کنون تا دیروقت.

با این حال، در تلاش برای مقابله با برخی از spropes که سری را برای سال ها مانع است، توسعه دهنده کانادا تغییرات قابل توجهی را به این فرمول تشخیص داده است. برخی از تیراندازان باز جهان را بهتر می کنند، اما برخی از آنها به طور فعال یکی از عناصر مشکوک را با یک دیگر جایگزین می کنند.

این حس آزادی است که در Far Cry 5 اولین بار به شما حمله می کند. برج های رادیویی کلیشه ای که بعد از آن فتح شده اند، نقشه های جدیدی را با فعالیت های جدید و نقاط مورد علاقه پر کرده اند (به خوبی، در ابتدا یک قضیه بلند وجود دارد، اما این بیشتر از لحظات وحشتناک خودآگاهی).

نوار تکمیل یک مجموعه کوتاه از آموزش در یک جزیره کوچک، کل - و عظیم - جدید محلی Far Cry 5 برای شما باز است برای کشف. این می تواند کمی برای ارباب رجوع به یک سری که قبلا یک حس عمیق از نیمه خطی بودن را اجرا کرده است، اما بخشی از تصمیم آگاهانه است که شما را قادر می سازد در حالی که آزادانه به چشم انداز گسترده ای از آمریکا باز می گردید.



و چه جایی برای عبور از آن است مجموعه ای از مونتانا که در شهر امید قرار دارد، جالب ترین (و از لحاظ تکنیکی چشمگیر) زمین بازی است که سریال تا به امروز ارائه شده است. از طریق تکه های ضخیم جنگل، محدوده های کوه خائنانه و زمینه های شاداب از زمین های زرق و برق دار، آن را برای یک دنیای بازی فریبنده است که هر دو قابل توجه است برای دیدن و خلع سلاح آشنا برای ساکن شدن. تنظیمات شمال غربی یک انتخاب جسورانه است، به ویژه در دوران زمانی که خشونت مسلحانه در خاک آمریکا تبدیل به گفتمان مهم و دردناک واقعی شده است.

انتخاب خائنانه او همچنین باعث اختلاف در میان برخی از طرفداران قبل از آزادی شد، عمدتا به این دلیل که به نظر می رسید که Far Cry 5 با تفسیر برتری بر سفید، کامل سیاسی می کرد. به نظر نمی رسد که این مورد به تنوع نژادی قوی در میان صفوف مین های کلاسیک نجیب زاده (و در میان شهروندان که در طول راه کمک می کند) داده می شود. در عوض، شما روایت بیشتری را با نفوذ مخرب بنیادگرایی مذهبی و پیشینه خطرناکی برای فرقه های شخصیتی که چهره های قدرت را احاطه کرده اند، مورد توجه قرار می دهند. بنابراین بله، این کمی سیاسی است، اما این مسئله بیش از حد باعث گشت و گذار شما نمی شود.



صحبت از سابقه، فرقه لجبازی است که پروژه در دروازه Eden - و مرد عصبی او، پدر و مادر خاندان تسخیر Joseph Seed - برخی از کفش های بزرگ برای پر کردن گروه پسر بد است. Far Cry 3 واس مونته نگرو یکی از مضطرب ترین بازی های به یاد ماندنی تبدیل شده است و در حالی که Pagan Min FC4 بیشتر شبیه یک تبه کار پیوندی فریبنده بود، این سری ها نام خود را با بدبینی های بزرگی که به عنوان نقطه فروش به شمار می آیند جهان خود.

و در حالی که برخی از اعضای دیگر برهنه دانه غم انگیز کمی فراموش می شود، شدت آرام رهبر خود را برای یک فویل ناخوشایند می سازد. ویژگی های Charles Manson-esque او چشمانداز یک دروغ بسیار باورنکردنی را به وجود می آورد - این فقط شرمساری نیست که می تواند برای شخصیتی که شما در آن بازی می کنید صحبت شود. هر دو جیسون برودی و Ajay Ghale از بازی های قبلی از قسمت های داستان های مربوطه استفاده می کردند، اما با Ubi برای نماد قابل تنظیم خسته کننده (بدون صدایی بیش از هر چیز) در این دوران، شما اغلب احساس مانند یک گردشگر قطع به جای مشارکت کننده در یک داستان گسترده تر.



هواپیما، قطار و ماشین

متاسفانه، شما نمیتوانید یک فیل عصبانی را در جنگ علیه لارو فریاد 4 ببرید، اما در جای خود یک کلاه از وسایل نقلیه تازه پرواز، از جمله یک موشک بالون جدید که می تواند بمب ها را از بالا بریزید، دریافت می کنید. با شکارچیان وحشیانه امیدوار به طور منظم گشت زنی برای شکار کردن شما - از جمله هلیکوپتر و جنگنده های جنگنده - شما برخی از سرگرم کننده (اگر تا کنون به طوری کمی خودکار) dogfights هوایی دریافت کنید. تنوع زیادی در زمین وجود دارد. چیزی شبیه به سوار شدن به جنگ در یک تراکتور نیست، نارنجک هایی مانند برخی از کشاورزان خراب شده وجود دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد، گیم پلی اصلی Far Cry 5 هنوز از قالب جدیدی از آخرین بازی های Far Cry پیروی می کند، بنابراین وقتی به مبارزه و پنهانی می پردازد، کسب و کار معمولی است. با این حال سیستم Karma از بازی قبلی وجود ندارد و مقاومت جدیدی در جای خود قرار دارد. هر یک از مناطق نقشه دارای متر مقاومت خود و بیشتر متر پر می کند، دشمنان تهاجمی تر در آن منطقه تبدیل شده است. بعضی از مناطق نیز تغییر خواهد کرد زیرا شما پروژه را در دروازه ادن به خوبی می کنید. مطمئنا موضوع تم های تحت محاصره است اما در نهایت، تاثیر عاطفی موجود در سلف خود را از دست نمی دهد.



Far Cry 5 همچنین تمایلی برای بازی همکاری دارد. شما همچنان می توانید مبارزات خود را با یک دوست در کنار همکاری با کمپاین / رها کنید، اما همکاران NPC زیادی برای کمک به شما وجود دارند. اینها به دو دسته تقسیم می شوند: متخصصان و مبارزان. مبارزان NPC ها در دنیای بازی شما می توانید استخدام کنید تا به شما کمک کند. آنها خیلی ضعیف هستند و قبل از اینکه از بین بروند آسیب زیادی وارد نکنند، اما آنها برای هدایت حریف به منزله دشمن هستند.

9 متخصص، کمی بیشتر، خوب، ویژه، با هر یک ارائه سبک منحصر به فرد از تهاجمی و مجموعه ای از مهارت های خاص است که مطابق با چالش پیش رو. هواپیما نیک ریا می تواند پشتیبانی هوایی را برای از بین بردن هواپیماهای دشمن (یا بمب های فرش یا نخبگان نخبه) انجام دهد، در حالی که گریس آرمسترانگ یک تک تیرانداز غرق شده است که می تواند هنگام انفجار یک ایستگاه ویژه ای دشوار را کنترل کند.

حتی برخی از متخصصان حیوانات نیز وجود دارند - Fangs for Hire. اگر شما همیشه می خواستید یک خرس غول پیکر با نام Cheeseburger را با شما در میان بگذارید، این بازی برای شماست. آنها در اوایل مفید نیستند، اما همانطور که فشار مقاومت هر منطقه را به حداکثر رسانده اید، آنها برای زنده ماندن از حمله به طور منظم به شما راه می دهند.



شکار وحشی

برای تسهیل تمام این آزادی انتخاب، توسعهدهنده تغییراتی بزرگی در رابطه با دقیق بودن آن به شما نسبت داده است. سیستم سنتی ایکس پی سیستم و درخت های مهارت که اخیرا در Far Cry 4 دیده می شود، به نفع راه اندازی Perk جدید کاهش یافته است. برای به دست آوردن این امتیازات، باید چالش ها را تکمیل کنید، که شما را قادر می سازد شخصیت خود را از طریق بازی طبیعی ارتقا دهید. از قتل تعدادی از کولیست ها با یک سلاح خاص برای پوشش دادن یک فاصله خاص در وسایل نقلیه، این یک روش محاکمه و تست شده برای پاداش دادن به شما است که برای سال ها مانند Call Of Duty خدمت کرده است.

با این حال، این امر به هزینه برخی از عناصر جذاب تر سری می آید. به یاد داشته باشید که ارتقاء را انجام می دهید؟ این چرخه اعتیادآور حیات وحش خاصی را شکار می کند، پوست را از بین می برد و بار خود را تقویت می کند (از جمله هولسترهای اضافی یا دزدی بزرگتر)؟ خب، این تقریبا تمام شده است. Crafting هنوز هم وجود دارد، اما در حال حاضر استعفا داده است به ساخت molotovs و یا بطری قرص است که شما را با افزایش آمار برای مدت کوتاهی تحریک شما.



اسلات اسلحه های اضافی و سایر ارتقاء های دیگر که توسط این حلقه بازخورد بی نظیر رضایت بخش ارائه شده است اکنون در منوی Perks یافت می شود، با این حال شکار اکنون صرفا بر اساس فروش پوست برای پرداخت پول نقد در مغازه ها است. این واضح است که این تغییر همه چیز را به شما می دهد حس آژانس بیشتر، اما با حذف چرخه ارتقاء شکار Far Cry 5 از حق رای دادن یکی از بزرگترین نقاط فروش خود است.

این یک انتخاب عجیب و غریب با در نظر گرفتن اینکه اکوسیستم امید کانتی واقعا متفاوت است، و چقدر سرگرم کننده آن است که هنوز هم در تعطیلات شکار و از طریق بیابان پویا آن را تسخیر کند. با استفاده از این نقشه، دیگر نشانه هایی که نشان می دهند که کدام مناطق به گونه های خاصی میزبان هستند (تا زمانی که آنها را حداقل باز کنید)، باید اکنون به جلو بروید و به طور فعال نشانه های جاده ای را پیدا کنید که نشان می دهد کدام نوع خرس، اسکن یا بسون در مورد نزدیک این هنوز یک تجربه جذاب و پرطرفدار است اما سخت است از دست بردن برخی از جلوه های بصری که گرفته شده اند اکنون شکار صرفا تفریحی است.



خارج از مبارزات طولانی (ما تحت فشار قرار دادن در شمال از 22 ساعت بود و هنوز هم مقدار زیادی از فعالیت های جانبی را ترک کرد برای تکمیل)، همچنین یک حالت بسیار پر جنب و جوش - و هشدار دهنده عمیق - Far Cry Arcade وجود دارد. در اینجا شما می توانید تمام نقشه های چالش های طراحی شده توسط جامعه را که شامل مأموریت های تهاجمی ساده و امور خارق العاده ای است، در اختیار داشته باشید - کل حالت سرگرم کننده است. Far Cry 3: Dragon Blood در مورد آن احساس می شود و دامنه وسیعی از مأموریت ها به صورت انفرادی و یا در همکاری مشترک انجام می شود. اما کجا همه این آثار جنون آمیز از کجا آمده اند؟
آگهی

این خواهد بود که ویرایشگر نقشه بازی ها، که توانایی ایجاد و ویرایش نقشه های چالش را از ابتدا ارائه می دهد. کمتر از یک کمیته مبارزه با مواد مخدر و بیشتر از مجموعه ای از مجموعه ای شبیه به جعبه اسباب بازی حالت در حال حاضر از بین رفته سری دیزنی بی نهایت، شما می توانید عملا هر عنصر گیم پلی شما را از سازه ها و پوشش گیاهی به دشمنان، اصلاح گیم پلی و پست FX اضافه کنید. با دارا بودن دارایی های Watch Dogs، Assassin's Creed و قبلی بازی های Far Cry در اختیار شما، این یک ابزار فوق العاده وسیع است که اگر جامعه آن را در بر بگیرد، می تواند چیزی ویژه ای باشد.
حکم: پخش آن



در حالی که نمونه ای از احیای حق رای دادن نیست که Origins Creed Assassin از دیگر سری های بزرگ Ubisoft ارائه داد، Far Cry 5 همچنان یک تیرانداز جسور و مخرب است که اکثر عناصر گیم پلی مورد علاقه خود را نگه می دارد و آنها را در یکی از جذاب ترین دنیای باز نگه می دارد شما می توانید در خارج از RPG بازی کنید.

فقدان یک سیستم درستکاری و یک سیستم سفارشی سازی کاراکتر غیر ضروری، برخی از براق شدن آن را از بین می برد، اما حالت فوق العاده Arcade، یک ویرایشگر نقشه چشمگیر عمیق و وعده رویدادهای در حال انجام در بازی، این را بسیار جذاب تر می کند زمان غرق شدن از نوشته های قبلی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.