game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب
game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب

PS5: آخرین اخبار PlayStation 5 چیست و چه وقتی سونی آن را منتشر خواهد کرد؟


کامل ترین اخبار در وبلاگ http://game2world.blogsky.com/


تاریخ انتشار PS5: چه زمانی کنسول بعدی سونی را ببینیم؟

  

 


 



[به روز رسانی: در طول GDC، ما نگاهی اجمالی به آنچه که نسل بعدی بازی ها ممکن است شبیه به نظر برسد و ما برای PS5 بسیار هیجان زده شده است.

ردیابی اشعه ایکس در زمان واقعی نشان می دهد که چیز بزرگ بعدی در رندر است در حالی که Epic Games به ما طعم می دهد که چگونه می توان آن را برای ایجاد شخصیت های واقعی تر داشته باشد. با استفاده از تکنولوژی ضبطش، خالق موتور Unreal Engine آینده ای را با مدل های شخصیتی نمایش می دهد تا واقع گرایانه ما را به عبور از دره بی نظیر برساند. نگاهی به عملکردی از اندی سروکی در زیر برای دیدن اینکه چطور این فناوریهای توسعه جدید را قادر می سازد:


"صادقانه، بین پنج تا ده سال از زمان حال، من فکر نمی کنم که شما می خواهید تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی را بگویید،" کیم Libreri حماسی CIO به GamesIndustry.biz گفت: "شما خواهید دید سخت افزار که می تواند این نوع از قابلیت ها را به زودی پشتیبانی کند، و در نهایت، بزرگترین فیزیکدان با اثرات پیچیده ترین، طی ده سال، شما قادر به انجام آن در زمان واقعی خواهید بود. "

هنگامی که Libreri به ما می گوید سخت افزار را می بینیم که می تواند این فناوری را "خیلی کوتاه" پشتیبانی کند ما نمی توانیم مطمئن باشیم، اما ما دوست داریم فکر کنیم که او در مورد PS5 اعلام نشده هنوز صحبت می کند.]

چیزی در مورد راه اندازی یک کنسول بازی جدید وجود دارد که بر خلاف هر چیز دیگری است. این تنها یک بار در هر چند سال یکبار و بین آشکار مشخصات، عناوین راه اندازی و تاریخ قبل از سفارش، ما همه چیز را از دست می دهیم.


پنج سال پس از آنکه سونی آخرین نسل کنسول نسل جدید را نشان داد، پنج سال پس از آن ما می دانیم زمانی که زمان PS5 می آید، ما به سختی قادر به نگه داشتن آن با هم.

با این حال، همانطور که این اعلامیه همیشه بزرگ است، اجرا به آن نیز بسیار دیدنی است. شایعات، پیش بینی، محصول فانتزی مضحک و متقاعد کننده، همه آنها بخشی از آن هستند.

در این زمان در حال حاضر، سونی تایید کرده است PS5 در woks وجود دارد و حتی اگر ما دوست داریم قادر به گفتن ما می دانیم یک اعلام به زودی، ما می توانیم؛ T. دشوار است بگوییم زمانی که ما اولین نگاهی به PlayStation 5 می کنیم.


هرچند که ناامید نشوید - در حالی که نمی توانیم مطمئن شویم زمانی که PS5 اعلام می شود یا حتی اعلام می شود، ما این کار را انجام می دهیم که در نهایت PlayStation 5 قرار خواهد گرفت. شاون لیدن، رئیس و مدیرعامل سونی، در مصاحبه ای با Golem.de تایید کرد. مطمئنا، او گفت که هیچ وقت زود نیست. اما این بهتر از همه نیست!

سونی سعی می کند تا قبل از اینکه بتواند به نسل بعدی کنسول ها برسد، سخت است. PS4 Pro هنوز هم نسبتا جدید به بازار است و رقیب اصلی آن یعنی Xbox One X مایکروسافت نسخه ای حتی جدیدتر از آن است.

با معرفی توانمندی های بالقوه و 4K به بازار، ارتقاء میانی نسل جدید مانند این ها، عمر طول عمر نسل فعلی را به طور قابل توجهی افزایش داده است. اگر صادق باشیم نمیتوانیم نیاز فوری را برای ایجاد نسل جدید در حال حاضر ببینیم. و با توجه به تعهد رو به رشد مایکروسافت برای سازگاری با عقب، ما فکر می کنیم که کلیدی برای سونی واقعا در مورد مراحل بعدی آن فکر می کنم.

ما تصور می کنیم که این دو سال دیگر حداقل قبل از اینکه PlayStation 5 ضروری باشد، یا حتی می خواست، و شایعات اخیر نشان داده اند که زمانی که آن را رسید


گرچه Sony به طور خلاصه کنسول قدرتمند PS4 Pro را در بازار داشت، مایکروسافت با استفاده از Xbox One X کار خود را در آثار خود در ماه نوامبر 2017 انجام داد. هنوز هم هنوز خیلی زود است اما می توان آن را برای سونی نامید.


اما فقط به این دلیل که مایکروسافت سیستم جدیدی را راه اندازی کرده است، لزوما به این معنی نیست که سونی فورا پاسخگو خواهد بود - دلایل خوبی برای باور دارد که سونی با ایده گرفتن رویکرد «ارتقاء هر ساله» به کنسول ها آینده، از جمله نظرات خود یوشیدا.

همچنین، به اقتصاد ساده می پردازد: به خوبی مستند می شود که دیگر یک کنسول می تواند در قفسه های خیابانی باقی بماند، آن را سودآورتر می کند، زیرا اقتصاد مقیاس هزینه های تولید را کاهش می دهد، در حالی که یک پایگاه بزرگ نصب به این معنی است که ناشران می توانند بیشتر به فروش برسند کپی از آخرین بازی های آنها.

PlayStation 4 به شدت فروش می کند و با وجود اینکه اعداد در حال کاهش هستند، هنوز بسیاری از بازی های فوق العاده برای کنسول وجود دارد.

این برای PS5 چیست؟ آیا کنسول پنجم سونی به نفع خود خواهد بود؟ چه کاری انجام می دهد متفاوت است؟ چه کاری می تواند انجام دهد متفاوت است؟

در حال حاضر، حداقل، ما تمام پاسخ ها را نداریم.

اما به جای شلیک کردن ما و انتظار سونی برای ساختن سیستم بعدی در دوران ما، ما برخی از حفاری ها را انجام دادیم تا سعی کنیم تا پایین این رمز و راز باشیم که ما را در شب نگه داشته است: PS5 چه زمانی است و چه زمانی بیرون آمدن؟


PS5 تاریخ انتشار


بدون هیچ گونه رسمی از Sony، دشوار است بدانیم دقیقا چه زمانی می توانیم یک PS5 را ببینیم، بنابراین همه ما برای لحظه ای حدس می زنیم که تحلیلگران صنعت در ادامه قرار بگیرند.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که ما می توانیم PlayStation 5 را به زودی به عنوان 2018 ببینیم اما احتمالا نتیجه 2019 یا 2020 است. در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال، تحلیلگر Damian Thong (که قبلا PS4 Pro و Slim را پیش بینی کرد) پیشنهاد کرد که کنسول به نیمه دوم سال 2018 می رسد.

یکی دیگر از تحلیلگران، با این حال، معتقد است ما باید کمی بیشتر صبر کنیم. مایکل پچر در گفتگو با GamingBolt می گوید، هرچند که او فکر می کند که PS5 نیمی از گام است و با PS4 Pro سازگار خواهد بود، او فکر نمی کند که ما آن را تا 2019 یا 2020، اما احتمالا 2019 ببینیم.

او می گوید، این کمی بعدا آزمایشی خواهد شد، آن را بیشتر حس می شود که آن را با پیش بینی های زمانی که بازار 4K تلویزیون در ایالات متحده آمریکا به 50٪ برسد. "من فکر می کنم که احتمالا سونی احتمالا چرخه کنسول بعدی را در پیش گرفته است"، می گوید: "من فکر می کنم آنها قبلا می دانند که باید چه کار کنند."

اخیرا Pachter این ادعا را تایید کرد و گفت که سونی احتمالا کنسول جدید را در سال 2020 منتشر خواهد کرد. وی اضافه کرد که در این زمان او فکر می کند که PS4 Pro تبدیل به مدل پایه PlayStation خواهد شد و کاهش قیمت را شاهد خواهد بود.



Futurist Playstation 5 با у PS5 ممکن است ظاهرا غیر معمول به کنسول های معمولی، اما در غیر این صورت آن را خواهد یافت تقریبا مانند. . هولوگرام های هفتگانه ای از چشمان ما - طراحی مناسب برای چنین سیستمی. هنگامی که کاملا خنک می شود، طرفداران نمی توانند به کمپ های تجاری بروند. نویسنده - دیوید هانسون.



اخبار و شایعات PS5


بدون اعلام رسمی PS5 از سونی، خبرهای جامد در حال حاضر بسیار نازک است. اما، مثل همیشه، شایعاتی وجود دارد و ما آنها را در اینجا جمع آوری و ارزیابی می کنیم.

مارکوس سلارس ادعا می کند

Markcus مشهور مشهور Marcus Sellars اخیرا (از طریق GameRant) ادعاهای جسورانه ای بر توییتر کرده است، که ادعا می کند که کیت توسعه PS5 در دست توسعه دهندگان شخص ثالث است. او همچنین ادعا کرد که نینتندو در حال برنامه ریزی جریان مستقیم برای 8 مارس است (چیزی که تا به حال ثابت شده است دقیق است). در واقع، Sellars چند بار با ادعاهایش دقیق بوده است: اخیرا وی Metroid Prime 4 را توسط Bandai Namco توسعه داده است.

با این حال، Sellars هیچ شواهدی برای حمایت از ادعاهای خود ارائه نمی دهد، بنابراین آنها واقعا نمی تواند به عنوان چیزی بیش از شایعه در حال حاضر گرفته شده است.

با این حال، چیزی که ممکن است جالب توجه باشد این است که اخیرا CD Projekt Red نشان داد که عنوان آینده آن Cyberpunk 2077 برای کنسول های کنونی و نسل بعدی طراحی شده است که برای بسیاری از آنها شگفت آور است. آیا این به این معنی است که آنها یکی از توسعه دهندگان شخص ثالث در کار با این کیت های شایعه هستند هنوز دیده می شود.

حتی اگر کیت توسعه در دست توسعه دهندگان باشد، این بدان معنا نیست که PS5 به زودی در هر زمان باشد. هنوز هم می تواند چند سال دیگر قبل از هر نوع آشکار باشد.


حق ثبت اختراع

چیزی که به پرونده Sellars کمک می کند، ثبت اختراع به روز شده برای سازگاری عقب است که توسط سونی ارائه شده است. در ابتدا در سال 2015 ثبت شده است، ثبت اختراع در ماه فوریه به روز شد و گفت: «تست سازگاری عقب در نرم افزار در یک حالت که مانع از زمان بندی می شود. این هیچ تضمینی وجود ندارد که سونی در حال کار بر روی فن آوری برای PS5 باشد (این می تواند ایجاد یک جداگانه محیطی است که امکان سازگاری با عقب را فراهم می کند) اما این غیر ممکن است که این می تواند برای کنسول نسل جدید باشد.

اخبار پلی استیشن پلاس

اگر چه هنوز هیچ حرفی از سوی Sony برای توسعه PlayStation 5 وجود نداشته است، اعلام اخیر در رابطه با سرویس PlayStation Plus موجب گمانه زنی شده است. اعلام شده است که از ماه مارس 2019، PS Plus دیگر عرضه PS3 و یا PSVita رایگان را نخواهد داشت و به جای آن بر روی PS4 تمرکز خواهد کرد. این باعث شده است تا برخی از این که آیا سونی سعی دارد این نسل های نسل قدیمی را در آماده سازی نسل جدید بکشد یا خیر. البته، البته، گمانه زنی های خالص است، اما جالب است که سونی مایل است که بازی خود را تنها به دو بازی (به عنوان Polygon اطلاع داده) را بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای برای تماشای عناوین برای یک کنسول بسیار موفق تبدیل کند. این که آیا سونی واقعا راهی برای PS5 دارد یا اینکه آیا کیفیت بازی PS4 را ارائه می دهد یا خیر، مشخص نیست و به نظر می رسد که ما باید چند لحظه منتظر بمانیم تا برنامه PS Plus نهایی شود.




آیا می توانیم بازی 4K مناسب داشته باشیم؟


PS4 Pro نشان می دهد که چه چیزی می تواند 4K بازی کند. اما واقعیت عجیب و غریب همچنان ادامه دارد: هنوز هم هنوز هم کار سختی برای انجام بومی 4K نیست.

تکنیک "شطرنجی" استفاده از پیکسل های تک و استفاده از هر یک برای ارائه چهار پیکسل در وضوح 4K هوشمندانه است و می تواند خروجی 4K بومی را تولید کند، اما اغلب باید قربانی قطعنامه برای حفظ عملکرد سازگار باشد.

کریس کینگزلی، مدیر اجرایی CTO و یکی از بنیانگذاران توسعه شورش، در مقابل پیش بینی PS5 حتی یک هویج تکنولوژیکی پیشرفته ای را به نمایش می گذارد: "بدیهی است که سختافزار جدید باید بتواند از پشتیبانی 4K تلویزیون و احتمالا حتی 8K تلویزیون در یک فشار!"

مطمئنا پشتیبانی از بومی 4K، یک الزام اولیه برای PlayStation 5 خواهد بود. اگر سونی با مشکل آزار و اذیت مواجه شود، حتی می تواند به این معنا باشد که PlayStation 5 دیرتر از حد انتظار منتقل خواهد شد.



اثر VR


سونی به تازگی اولین سازنده کنسول برای به دست آوردن واقعیت مجازی، به لطف PlayStation VR، اولین سازنده کنسول است، اما اگر شما PlayStation VR را دقیقا بررسی کنید و ببینید که چگونه بر روی PS4 Pro عمل می کند، آن گمانه زنی درباره اینکه چگونه یک PS5 ممکن است VR را به یک سطح جدید .

در حال حاضر، PlayStation VR با رزولوشن پایین تر از Oculus Rift و HTC Vive عمل می کند - اما همانطور که می دانید، حتی کنسول کنونی آن تقریبا پایه PlayStation 4 را فراتر از حد خود قرار می دهد. اجرای PlayStation VR در یک PS4 Pro فرمت های بهبود یافته را به ارمغان می آورد که در واقع از لحاظ تجربه VR بسیار مفید است اما حتی PS4 Pro نمی تواند بر محدودیت های رزولوشن تنظیم شده توسط هدست پلی استیشن VR غلبه کند.

    سونی خواهان بازگشت به بازار با تکرار دوم، به طور قابل توجهی با تکنولوژی پیشرفته از PlayStation VR است

بنابراین شرط خوبی است، با فرض اینکه PlayStation VR موفق است (و در حال حاضر به نظر می رسد در حال گرفتن) سونی می خواهد به بازار با تکرار دوم، به طور قابل توجهی بالاتر فن آوری بازگشت: که یک نقطه فروش آشکار برای پلی استیشن 5

و اگر یک هدست PlayStation VR 2 بدون یک جعبه سیاه بیرونی فروخته شود، باید به مراتب ارزان تر باشد، و این باعث می شود که VR به سمت جریان اصلی حرکت کند.



PS5 چه فرمتی خواهد داشت؟


یش بینی شده است که کنسول های آینده می توانند با توجه به پیشرفت های رایانه های ابری که توانایی پخش بازی ها را دارند، بتوانند فرم های رادیکال های مختلف را به شکل های فعلی به شکل های مختلف تغییر دهند. اما ما فکر نمی کنیم که سونی یک رویکرد نینتندو را بیشتر می کند و PS5 را در یک جعبه کوچک قرار می دهد.

یکی از دلایل آن این است که با PS4، سونی تنها متعهد به استفاده از آنچه که اساسا عضلات کامپیوتر است - سه نوع اول پلی استیشن از اجزای اختصاصی استفاده می کنند که در PS3، بسیار مبهوت کننده است که کنسول فلاپی. توسعه دهندگان، قطعا، به شدت از بین می روند که PS4 مسیر PC را طی می کند.



طرح های زیبای ps5





اولین تصویر ما در اینجا، طراحی منحصر به فردی را ارائه می دهد که یک پلتفرم مبتنی بر ابر ارائه می دهد. همانطور که مشاهده می کنید، هیچ دیسک درایو یا شکل بزرگ مانند جعبه ای برای ذخیره سخت افزار وجود ندارد. همه چیز از طریق دستگاه پخش می شود که همانطور که می بینید کوچک و شیک است.


اولین تصویرکاره، یک طراحی منحصر به فرد را می دهد که ممکن است با استفاده از cloud platform. همانطور که می بینید، در اینجا هیچ دیسک و یا حجم لوح فشرده برای لوازم جانبی وجود ندارد. همه چیز پخش می شود از طریق دستگاهی که، همانگونه که می بینید، نه تنها miniatuurinis، بلکه سبک است.


این پروژه می تواند از جمله فن آوری های بسیار جذاب، مانند کوانتومی حافظه (QRAM) و سیم بی سیم، که به دور از معمول اتصال Wi-Fi است. سرعت های ارائه شده در این قسمت اجازه می دهد بارگیری و ذخیره سازی سریع و نامناسب برای کاربر انجام شود.



ما بسیار علاقه مند از PS5 Controller Controller هستیم.  DualShock 4 довольно удобен، в Dualshock 5، پایش به حداکثر برای کنترل ergonomicity خواهد بود. علاوه بر این، تاچپد نیز جایگزین شده است. توسعه دهندگان قادر به استفاده از آن برای نمایش پارامترهای مانند کارت، سلامت وتوسعه دهندگان در حال حاضر با استفاده از تابلوهای جالب توجه و تابلوهای LED Dualshock 4، به طوری که می توانید معرفی خود را به نوآوری، که به ارمغان می آورد تاکسی با تمام امکانات آن.



جهان به طور قابل ملاحظه ای به پیشرفت های جانبی منتهی می شود، و این کنتکتور در این بار ثابت می کند که این روند. معرفی کنید، اگر بتوانید PS5 را به دستگاهی با ابعاد بزرگ از گوشی های هوشمند تبدیل کنید و آن را با کجا بخرید. هنگامی که شما می خواهید بازی کنید، با استفاده از دستگاه، نمایش داده شده در تصویر، و درایو دیسک را در کامپایل کامل قرار دهید. Добавьте сюда VR-шлем، и перед вами нет границ. نویسنده - کوین تین.



ویدیو از معرفی کنسورps5



اراعه از وبلاگhttp://game2world.blogsky.com/


نویسنده سامان نصرتی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.