game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب
game2world

game2world

مرجع دانلود بازی های مود شده وپچ های چدید و مو های کم یاب

بهترین بازی های آینده 2018 (و فراتر از آن)


ما انتظار داریم چیزهای زیادی از این بازی های جدید به PS4، Xbox One و
 Switch Nintendo برسیم

 

تیزر ی از بازی های 2018




بقیه سالها به نظر می رسد که به بهترین بازی های سال 2018 مشتاقانه انباشته شده است. شما عواقب طولانی مدت را به بازی های افسانه ای مانند Red Dead Redemption 2، Super Smash Bros. for Switch و Kingdom Hearts 3، بر خلاف عقاید هیجان انگیز تازه مانند دریای دزد، بی نظیر و رویاها. هرچه بیشتر به دنبال آن هستید، تعداد زیادی از عناوین بسیار پیش بینی شده برای اولین بار در ماه های آینده (و سال های آینده) وجود دارد - بنابراین ما برای تماشای لذت مشاهده خود را جمع آوری کردیم، به صورت هفتگی به روزرسانی شده است. مرور لیست ما (سفارش داده شده توسط تاریخ انتشار) و ببینید چه چیزی شما نیاز به شروع به ذخیره سازی برای ASAP - پس از آن مطمئن شوید که به ما اطلاع در نظرات که بازی توجه خود را مورد توجه است.



بازیA Way Out




بستر های نرم افزاری: PS4، Xbox One، PC

تاریخ انتشار: مارس 23، 2018


حالا شما می توانید حسن نیت خود را از Shawshank Redemption خود را از یک راه خارج تجربه کنید، تنها داستان همکاری در عملیات فرار از زندان نوشته شده و توسط ذهن در پشت پازل تاثیر گذار برادران: داستان دو پسر. این که آیا شما با یک همکار در نیمکت یا آنلاین بازی می کنید، A Way Out همواره در همکاری های splitscreen همکاری می شود، زیرا زندانیان لئو و وینسن به شدت با هم کار می کنند تا از زندان بیرون بیایند و آزادی خود را به دست بیاورند. ارائه تقسیم منظره دائمی فرصت های جالب برای کار گروهی را ایجاد می کند؛ به عنوان مثال، یک بازیکن ممکن است در یک کوتوله قفل شود، در حالی که دیگر می توانند آزادانه حرکت کنند، برنامه ریزی حرکت بعدی دوو یا دیدن صحنه های داستان انتقادی از دیدگاه های مختلف.



بازیNi no Kuni 2: Revenant Kingdom 




بستر های نرم افزاری: PS4، PC
تاریخ انتشار: مارس 23، 2018


Ni Ni Kuni Kuni 2: پادشاهی Revenant با هنر زیبای استودیویی Ghibli، الهام گرفته از هنر است، و به نظر می رسد عاقبت بازی در گیم پلی اصلی در تمام راه درست است. Ni هیچ فعالیت RPG Kuni 2 بیشتر از Pikmin از Pokemon است: به جای کنترل فردی جمع آوری Familiars از حاشیه، اعضای حزب شما Evan، Roland، و Tani همیشه در ضخامت هر یک از مبارزه در زمان واقعی هستند، با کمک یک گروه از Element Cutesy موجودات Higgledies نامیده می شود. اگرچه این حوادث یک بار دیگر در قلمرو موازی Ni Ni Kuni اتفاق می افتد، اما این داستان دارای دامنه وسیع تر از اول است؛ زیرا پادشاه جوان اوانس تلاش می کند تا پس از غارت خصومت پادشاهی خود را از دینگ دونگ دل بگیرد.


بازیFar Cry 5



بستر های نرم افزاری: PS4، Xbox One، PC
تاریخ انتشار: 27 مارس 2018


Far Cry 5 در برخی از مناطق دور افتاده مانند Far Cry 4 Kyrat و یا مجموعه ای از تاریخ های باستانی در Far Cry Primal قرار نگرفته است - این امر می تواند اولین ضرب وشتم خود را به ایالات متحده از A به ارمغان بیاورد. منطقه ایالت هوپ، مونتانا توسط یک فرقه شناخته شده به عنوان پروژه در دروازه Eden، به رهبری پدر جوزف کاریزماتیک که طرفدار تعصب مذهبی و ذخایر شلیک به سبک شلیک موشک های قوی است، پرتاب می شود. به عنوان جدیدترین معاون کلانتر هوپ کانتی، شما باید با شهرک های غیرمتعارف بپردازید تا بتوانید دروازه ادن را در هرج و مرج ترین راه ها ممکن کنید - از جمله قایق های هوایی و بمب گذاری در هواپیما پرتاب شده، و یا از بین بردن حیله ها با استفاده از چنگال، چترباز و یا قابل اعتماد همراهان حیوانی، به نام چند گزینه.next....



بازیAgony



بستر های نرم افزاری: PS4، Xbox One، PC
تاریخ انتشار: 30 مارس 2018


یک راه بسیار ساده برای کشف کردن این که آیا اولیای ترسناک آگونی برای شما مناسب است، وجود دارد: آیا می توانید دیدگاه نوزادان مجازی را که به پستان های خونین آسیب دیده اند معده کنید؟ اگر شما پاسخ "بله"، پس شما فقط به اندازه کافی پیچ خورده برای لذت بردن از این سفر مزاحم از طریق جهنم خود را. شما یک روح شکنجه هستید که به دنبال الهه قرمز، به اصطلاح حاکم عالم اموات است، در تلاش برای از فرار از رنج ابدی. برای انجام این کار، شما باید به سختی دژهای گذشته را در قالب شخصیت کثیف خود را به عنوان یک شهید ضعیف دزدی کنید - هرچند بعدا می توانید آنها را مدیریت کنید و قدرت های وحشتناک خود را به اهداف خود برسانید.




بازیExtinction



بستر های نرم افزاری: PS4، Xbox One، PC
تاریخ انتشار: 10 آوریل 2018


داستان کلاسیک دیوید و گولیته در برخی از روش های بسیار محبوب، از حمله تیتان انیمه (و بسیاری از بازی های کراوات در آن) به سایه بی نظیر کولوس، مدرن شده است. انقراض امیدوار است که به آن پانتئون عظمت انسان در مقابل غول پیکر پیوسته باشد و شامل یک سنتنل به نام آول است که در غارهای آسمانخراش به نام Ravenii، اندازه آنها را کاهش می دهد، تا بتوانند به طور کامل روستاهای بی روح را کنترل کنند. مبارزه در مقیاس کوچک و بزرگ صورت میگیرد، زیرا شما نیاز به پاک کردن امواج از ارک ها به طور منظم و پرواز gargoyles قبل از اینکه شما شروع به خرد کردن تمام اعضای بدن از Raveneni (که تاول زدن بزرگتر از تمام بدن خود). هنگامی که شما تیغه خود را نچرخانید، با حرکات آکروباتیک خود، جهش و حرکات را در اطراف زمین انجام می دهید و محیط ها به طور کامل تخریب می شوند، بنابراین واقعا می توانید نوع آسیب های این غول ها را ببینید.


بازیYakuza 6: The Song of Life



بستر های نرم افزاری: PS4
تاریخ انتشار: 17 آوریل 2018


جالب توجه است که Sega، پاسخ کاملا ژاپنی به جنایتکاران جنایتکار در جهان GTA، کاملا فرقه است و در سالهای اخیر با Yakuza 0 و Yakuza Kiwami در سالهای اخیر رقابت کرده است. Yakuza 6: The Song of Life فقط نمونه دیگری از غربیان است که اخیرا در سریال طولانی پس از ژاپن دریافت کرده اند، اما مهم نیست - اگر شما Kazota Kiryu محبت هستید، پس هر صبر آن ارزش دارد. همانطور که همیشه، داستان دراماتیک از فرار Kiryu در میان جنایات جنایی ژاپن فقط بخشی از تصویر است، چرا که شما می توانید چندین ساعت با بسیاری از مینی بازی های مضحک و / یا عمیق موجود در کنار آن صرف کنید. بازی بیس بال، خواندن کارائوکه، دوستان در یک باشگاه مهمان، اسب سواری، مراقبت از بچه ها و گربه ها را دوست داشته باشید. زندگی مجازی این عضو پیشین باند خیلی بیشتر از بقیه اعضای بدن است.


بازیGod of War



بستر های نرم افزاری: PS4
تاریخ انتشار: 20 آوریل 2018


کرتوس (که در حال حاضر دارای یک ریش پشمالو است)، پلاتون یونان را پاره کرده است و به اسطوره جدید خود بر می گرداند: Norse. چهارمین ورودی اصلی در سری بازی های PS3 و PS3 - God of War - شمارش را به تصویر می کشد و به نظر می رسد که کراتوس را مجبور به کنترل خشم بی پایان خود می کند، زیرا او پسر جوان آتیروس را برای تبدیل شدن به یک جنگجو سخت می گیرد. نگران نباشید، در طول مسیر، با استفاده از سلاح اصلی تانک رتورا کراتوس، بسیاری از موجودات خارق العاده را از بین می برید، اما انتظار می رود که شخصیت بیشتری ایجاد کنید و لحظات آرام تر از بین تمام قتل عام باشد.next......


بازیState of Decay 2



بستر نرم افزار: Xbox One، PC
تاریخ انتشار: 22 مه 2018


اگر پیاده روی مرده به ما هر چیزی را آموخته است، این امر این است که پیوند مجدد بین بازماندگان و ساختن یک جامعه را برای زنده ماندن از آخرالزمان زامبی ضروری است. State of Decay 2 این ارزشها را برای چهار تا از همکاران در نظر میگیرد، به شرطی که همه شما موافقت خود را با هم به کار ببرید تا جایگزین یکدیگر برای منابع گرانبها باشید. برای ساختن محل سفارشی سازی شما باید چهار یا چهار انگشت پا را بچرخانید، جلب جمجمه های ارواح بی شماری را در طول مسیر انجام دهید. و اگر کسی به اندازه کافی ناراحت کننده باشد تا بتواند گاز بگیرد، متحدانشان گزینه سختی بین درمان آنها با عرضه محدود دارو یا پایان دادن به درد و رنج های بعدی خود را با یک گلوله به مغز خواهد داشت.


بازیDetroit: Become Human



بستر های نرم افزاری: PS4
تاریخ انتشار: 25 مه 2018


همانطور که در حال حاضر روند، دیترویت: تبدیل شدن به انسان یک ماجراجویی انتخاب محور است که در اطراف androids به دست آوردن احساسات است. به یاد داشته باشید نسخه ی نمایشی تکنولوژی Kara سال ها پیش نشان داده شده است؟ او به عنوان یکی از سه اندرویدی قابل پخش در دیترویت آینده شناخته شده است، همراه با کارآگاه "بت کانر" و مارکوس انقلابی مشتاق. این یک بازی جاه طلبی است: دو سال پیش دیوید کیج برای نوشتن این اسکریپت اقدام کرد و صدها نفر از بازیگران این کار را انجام داده اند.









نویسنده:سامان نصرتی


منتشر شده توسط وبلاگgame2world



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.